Kaki Novel !

Hahaha . Selesai jgk aku habiskan Ceritera Cinta ini . ahahaha*bapak jambu larh sial . hampir seminggu jgk larh aku baca novel nie . ikutkan boleh jerk abis sehari tpi disebbkab Kesibukkan melampau, seminggu jgk larh abis, ikutkan mlm tadi boleh abis dah, tapi ade org calling ajk teman kan die kuar . smpai jerk umah die . aku tgk muka die laen . berikut dialog kami :

AC : ko nie pehal, semcam jerk aku tgk muka ko :D
FZ : Mana ade pape, aku okey jerk*gelak .
AC : aku tgk muka ko pon tau . mcm aku baru knl ko .
FZ : mang baru pon .
AC : aku tnye leklok nie . ko nie pehal siap bawak BEG bagai . nak lari rumah ?
FZ : *diam Kejab, aku benggang ngan **********.
AC : ape masalah nye ?
FZ : Kejab suh g , Kejab kata tak yah, last2x aku kene sound,
AC : Ilek sudah :D
FZ : Jgn nk rilek sgt larh .
AC : tak abis lagi Bodoh ko :D
FZ : *Diam

then, kiteorg gerak g futsal mp3 belakang GIANT. Okey2x lari topik dah . hahaha .kembali pada tajuk utama kiter .Nie die RINGKASAN Novel ini :


CINTA INI MILIK KITA

Cinta pertama adalah cinta yang paling sukar untuk dilupakan. Apakah itu hanya ungkapan manis pujangga atau benar-benar terjadi bila hati sudah mencintai seseorg? Itulah yang terjadi bila NUR MAISARA mula jatuh hati ketika zaman sekolah sehingga hatinya terantai meskipun lima tahun terpisah dengan MOHD EAN. Terpisah dalam jarak dan waktu yang lama membuatkan penantian NUR MAISARA memudar dan terganti dengan kehadiran AHMAD HAZEEQ. Apakah yang terjadi apabila pertemuan kembali tercipta antara NUR MAISARA dan MOHD EAN NAZEERUL setelah lima tahun terpisah ?

Nak tau Kesudahannya ?
Boleh Beli Di BOOK STORE terdekat . hahaha
Just RM 19.90 only .
Sekian Terima Kasih <3

1 comment: