Botak Brothers HOT !


Botak Brothers HOT? ?
Adek beradik mana yang Botak HOT tu?
Tertanya2x jgk Apeq .
................
.........................................
.................................
........................................
.......................................
..........................................
......................
..............................
.....................................................................................
........................................


Btw Nie larh adek Beradik Botak tuh . Haha . 
Tapi kiteorg tak HOT okey :D

 

ABANG LONG 
Nama : Syed Sharulnizam ( Apeq Chai )
Sbb2x Botak : Bernazar *jgn tnye aku nazar ape :D
Date Botak : 1 Jun 2011 * 2nd Botak



ABANG NGAH
Nama : Syed Muhammad Syafiq ( Syed Syafiq )
Sbb2x Botak : Menyertai Program Latihan Khidmat Negara PLKN :D
Date Botak :
 15 Mei 2011 *1st Botak Dulu 



ABANG SU
Nama : Syed Hafizuddin ( Ah Meng )
Sbb2x Botak : Mengikut jejak langkah Abang Long & Abang Ngah :D
Date Botak 
: 25 Jun 2011 * 3rd Botak


Hahaha
Style tak kiteorg ?
Pening bapak Apeq tgk sorg2x botak . 
tularh dlu nak sgt anak2x rambut pendek . 
skang kaw-kaw nye pendek kiteorg bagi . 
Hahaha . 

Btw korg mesti pelik kan knp ABANG NGAH kiteorg tak de nama Cina ?
Sbb muka die Melayu tulen 
ABANG LONG & ABANG SU nie Cina Celup . *perasan sekejab :D
Btw Can I ask You Something ? * Jeng Jeng Jeng :D
...........................
................
......................................
Adakah Botak Tu Hot ?

Bkn ape, aku dpat tahu dari sorg mahluk ALLAH nie berkata : bila kiter Botak org akan panggil kiter Hot .
Hahah . Serius lawak doo biler dgr cam tu . Ape larh ade dlm kepala bdk yg ckp cam tuh . 
Btw ape ade Dengan Hot kalau tak de sape suke dekat kiter . Betul tak ?
Then dah Hot mula larh nak badjet dgn kawan2x . Kawan lama dah tak knl dah . 
 Then bile tak de org nak kawan ngan kau baru larh terhegeh-hegeh cari balik kawan lama kau .
Macam Hareemmmmmmmmmmmmm -..-   * amik kau kan dah kene Bahbee :D
Hot ape cam tuh . Semua Kawan nak buat musuh . 
Jadi larh diri sendiri kawan . itu lagi bagus . tak yah nak ikut org .
Org nak Hot, kau pon nak hot jgk . pelik arr . 
*Hah kan dah kene ceramah . haha
Tak de kene mengena plk tuh . Lantak larh . 
Hahaha .

Sekian Terima Kasih <3
*Kalau Berkenan LIKE larh yerk :*


6 comments:

  1. ADIK ak pn botak jgak..dari dulu lg...haha

    ReplyDelete
  2. ko ade adek ke mer .
    hahaha

    laen mcm punye adek jerk . hahahaa

    ReplyDelete
  3. yg tu la ak mksud kn...hahaha

    ReplyDelete
  4. double meaning ckit..hahaha :p

    ReplyDelete
  5. takyah nak double meaning sgt .hahaha :D

    ReplyDelete