Kaki Novel 9 !

Hello you all, lama kan Apeq tak update Blog Apeqpunyer nie, Busy skit larh skang, kerja makin lama makin bertambah, Disebabkan kerja jgk, Apeq kini menetap di KL ibu negara Malaysia tanah tumpah darahku.*amboi bersemangat patrotik. HAHAA. Mesti bertambah2x larh kesibukkan. pening kepala fikir pasal kerja yang takkan pernah habis melain kan berhenti kerja. Hahahahaha. tapi tapi, sebelum lena sempat jgk apeq baca novel terbaru nie, lama jgk larh nak habis, saje baca buat mata menutup jerk :D. So nie die ringkasan novel yg terbaru apeq baca :

Yes, Boss!


Aryana.... Die tak pernah terfikir yang dia akan menjadi pembantu peribadi kepada lelaki yang menjengkelkan, berlagak bagus, dan poyo (tapi boleh tahan kacak jugak lah). Tugas hakiki seorang pembantu tidaklah susah mana pun, tapi nasib dia yang mendapat bos seperti Ilham Irfan, selalu buat dia pening kepala. Setiap langkah boss.... kene turut. Setiap rentak boss.... kene ikut. Semua kene yes, Boss !
Dan dia pun turut sama sekali tak pernah menyangka yang hatinya akan terpaut pada lelaki itu dan seterusnya membuatkan dia sering terluka.


Ilham....... Dia perlukan Aryana untuk tolong cover line bila dia tiada dipejabat dan tolong pastika temujanji dia dengan semua 'teman tapi mesranya' itu tidak bertindih di antara satu sama lain. Sebabnya ? dia selalu lupa dengan Girlfriend yang mana dia patut keluar. Kerja-kerja pejabat yang lain, Aryana yang bijak tu sudah tahu apa yang patut buat. Seronoknya hidup bila ada pembantu naif seperti Aryana yang tidak pernah membantah. Cakaplah apa sahaja, Aryana pasti akan mengatakan "Yes, Boss !"
Dan bila aryana tiada, hidup dia akan jadi tak keruan. Saat tersedar yang dia perlukan aryana lebih daripada seorang bosyang memerlukan seorang pembantu peribadi, ada pula halangan yang menanti. Ah! masakan dia perlu mengalah kepada tauke kolam ikan keli tu!




Nak tahu Kesudahannya ?
Boleh Beli Di BOOK STORE terdekat . hahaha
Just RM 19.00 only .

Sekian Terima Kasih <3
*Kalau Berkenan LIKE larh yerk :*

2 comments:

  1. Dtg sini nk jemput main "Permainan| Tingkatkan SEO dengan mudah"

    http://armzstory.blogspot.com/2011/10/permainan-tingkatkan-seo-korang-dengan.html

    ReplyDelete